Nasza Oferta
Każdy jest inny, do każdego Klienta podchodzimy więc indywidualnie. Nie stronimy od negocjacji i chętnie przyjmujemy nowe wyzwania. Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą.
Rachunkowość w Signum - Oferta
Działalność naszego Biura cechuje fachowość, rzetelność, wszechstronność i bezpieczeństwo oparte na wieloletnim doświadczeniu zawodowym moim i moich pracowników a także Kancelarii Adwokackiej z którą stale współpracujemy.
Spośród wielu usług świadczonych przez Biuro proponujemy Państwu usługę kompleksowego prowadzenia Księgi Handlowej wraz z prowadzeniem spraw kadrowo płacowych.
- Czynności w zakresie podstawowej obsługi rachunkowej
- Odbieranie dokumentów księgowych z siedziby klienta za pokwitowaniem lub w siedzibie mojej firmy do 5 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni,lub co 5 dni roboczych w danym miesiącu, którego dotyczą księgowania.
- Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i natychmiastowe zgłaszanie zauważonych braków lub błędów
- Księgowanie dokumentów w ciągu 10 dni licząc od dnia odebrania dokumentów jeżeli odbierane są jeden raz w miesiącu lub w ciągu 3 dni jeżeli raz w tygodniu, w autorskim programie finansowo-księgowym PROFINN 2000 firmy HS PARTNER SA.
- Konsultowanie wyniku finansowego i podatkowego z Klientem
- Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdawczości do urzędu statystycznego, oraz ich wysyłanie lub osobiste składanie (w zależności od położenia urzędów)
- Bieżąca kontrola zobowiązań i należności firmy klienta
- Pełen zakres doradztwa podatkowego w zakresie prowadzonej przez klienta działalności
- Bieżąca informacja o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie zobowiązań podatkowych klienta
- Sporządzanie bilansu, także uczestniczenie w audycie oraz w przygotowaniach do sporządzenia pakietu konsolidacyjnego, a także inne sprawozdania w zależności od zgłaszanych przez klienta potrzeb, również w języku angielskim
- Sporządzenie planu kont "przyjaznego" i dostosowanego do indywidualnych potrzeb klienta, oraz odpowiedniej dokumentacji przetwarzania danych zgodnie z ustawą o rachunkowości
- Pomoc przy sporządzaniu dokumentów inwentaryzacyjnych
- Przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych
- Obsługa w zakresie prowadzonych kontroli podatkowych i skarbowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych
- Inne prace niezbędne do prawidłowego rozliczania się z budżetem, a także na indywidualne zapotrzebowanie klienta np. sporządzanie wniosków kredytowych itp.
- Prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczeń z tytułu podatku VAT
- Rejestracja do podatku VAT oraz aktualizacja zgłoszonych danych
- Analiza i kontrola poprawności dokumentów podlegających rozliczeniu VAT
- Sporządzanie i przesyłanie kontrahentom not korygujących błędy w wystawionych dowodach
- Sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
- Składanie miesięcznych deklaracji VAT
- Obliczanie podatku do zwrotu oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i dokumentacji do otrzymania zwrotu
- Obsługa dokumentacji sprzedaży dokonywanej przy użyciu kas fiskalnych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Naliczanie amortyzacji podatkowej i bilansowej
- Sporządzanie planów amortyzacji
- Prowadzenie pozabilansowej ewidencji środków niskocennych.
- Prowadzenie kompleksowej obsługi płacowej, kadrowej i ZUS.
- Przygotowywanie umów z pracownikami, w oparciu o Kodeks Cywilny i Kodeks Pracy oraz wytyczne przedsiębiorcy
- Bieżąca obsługa pracowników:
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu
- sporządzanie zaświadczeń o zarobkach
- sporządzanie świadectw pracy
- Sporządzanie list płac, w tym także "pasków", przelewów
- Naliczanie wszystkich rodzajów wynagrodzeń w tym:
- chorobowych,
- urlopowych,
- za nie wykorzystany urlop.
- Naliczanie świadczeń urlopowych,
- Naliczanie podatku od płac,
- Przygotowanie raportów RMUA dla ubezpieczonych,
- Prowadzenie akt osobowych pracowników,
- Prowadzenie kart urlopowych,
- Naliczanie składek ZUS,
- Rozliczanie świadczeń na rzecz pracowników zgodnie z Kodeksem pracy i BHP.
- Czynności kontrolne i doradcze:
- Usprawnienie obiegu dokumentów
- Optymalizacja należności podatkowych
- Dbałość o bezpieczeństwo podatkowe zawieranych transakcji
- Kontrola poprawności sporządzanych dokumentów księgowych
- Bieżąca informacja o zmianach w przepisach podatkowych i o działalności gospodarczej
- Udzielanie wyjaśnień w zakresie prawa podatkowego.
Signum - Możliwości
Istnieje możliwość oddelegowania naszego pracownika na stałe do Firmy Klienta jeżeli usprawniłoby to naszą współpracę. Biuro ponosi odpowiedzialność za szkody, które mogłyby wyniknąć z jego winy w zakresie zleconej umowy, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności zawarte z PZU oraz GERLING POLSKA (Doradca Podatkowy). Gwarantujemy stałą cenę na cały rok podatkowy.